maandag 12 oktober 2009

les 4 - terug naar mezelf

Na de ervaring van vorige week heb ik eens gekeken of ik nog werken van vorig jaar heb liggen die ik weer wil oppakken.

Mijn meest recente inspiratiebron vorig jaar was de vakantie naar Nieuw-Zeeland. En dan met name de prachtige kleuren van de schelpen, het strand, het water.

Daar kwam toen o.a. deze opzet (rechts) uit voort. Toen wist ik niet zo goed hoe verder te gaan, maar misschien nu wel. In elk geval spreken de kleuren me erg aan.

Aan de slag dus! Zie hier het resultaat:
Hm, tja, misschien dat de voortgang op dit schilderij een beetje tegenvalt. Alhoewel ik de toevoegingen tot nu toe wel geslaagd vind, is dit natuurlijk nog lang niet klaar...
Het werk zit nog te 'dicht', er moet meer lucht in en meer dynamiek.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten