dinsdag 18 mei 2010

les 29a - snelle stappen

Vanavond voor de laatste keer de dinsdagavond-groep bijgewoond. Het was voor hen ook de laatste les van het seizoen. En hoewel waarschijnlijk niemand van de groep dit bericht gaat lezen, wil ik toch even kwijt dat ik heel hartelijk ben opgenomen in die groep. Iedereen is heel geïnteresseerd in elkaars werk - en in mijn werk. Ik voelde me een beetje een indringer, bezwaard, maar dat gevoel was echt nergens voor nodig.

Ondanks de voelbare onrust van 'de laatste les' - want iedereen vindt het jammer dat het jaar voorbij is-, is er toch flink doorgewerkt. Geen introductie van John deze keer, gewoon lekker aan de slag!


Ik heb het knip- en plakwerk van gisteren voortgezet. Eerst de ondergrond nog verrijkt met als inspiratiebron de tekening links.


Vervolgens heb ik met acrylaatbinder het oude, verscheurde schilderij erover heen geplakt. En dan is het de kunst om er weer één schilderij van te maken! Dat is nog niet helemaal het geval, maar ik heb nog een les ;).

Overigens is de versie rechts net een ietsie pietsie verder uitgewerkt dan de versie links.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten