dinsdag 6 april 2010

les 24b - nieuwe penselen

Het was heerlijk om vorige week 2 dagen te schilderen. Het leek opeens veel soepeler te gaan, misschien omdat je op dinsdag meer een 'vliegende start' kunt maken met maandag nog fris in het geheugen.

Om dat vast te houden, was ik vandaag op dinsdag weer present (ondanks dat de maandag-les niet doorging ivm Pasen).
Ik heb heerlijk verder geschilderd aan het wasgoed in Napels - of was het nou Palermo...

Laag voor laag, steeds weer verder, nog eens eroverheen. En omdat ik me begon te ergeren dat ik met mijn penselen geen mooie dunne lijntjes kon maken, of kleine details schilderen, heb ik zwaar geinvesteerd in 2 goede kwaliteit penseeltjes. Nou, dat heeft z'n geld nu al opgebracht! Het scheelt echt enorm! Veel meer controle.

Ik ben ook blij met het resultaat:

Geen opmerkingen:

Een reactie posten